yoreM Digital in Real Estate

Klantbeleving; mobile first

yoreM Blogt

#klantbeleving#mobile first#websites#yoreHomeSelector
Home Blog Klantbeleving; mobile first

Klantbeleving; mobile first

Een mooi voorbeeld van een mobiele toepassing is de responsive ‘yoreHomeSelector’ voor het nieuwbouwproject Spaarnelicht in Heemstede van SYNCHROON. yoreM heeft de HomeSelector mobile first ontwikkeld. Je kunt eenvoudig en intuïtief filteren op belangrijke kenmerken zoals prijs en aantal kamers. Daarnaast is het zelfs mogelijk om de appartementencomplexen van diverse kanten te bekijken waarbij de filtermogelijkheden in beeld blijven. Hierdoor krijgt de woonconsument een perfect beeld van o.a. de ligging van het appartement.

“wij faciliteren een onvergetelijke online reis, met de focus op klantbeleving en gebruiksvriendelijkheid. Uiteraard is alles mobile first!”

Techniek

Het creatieve proces is bij marketeers vaak goed ontwikkeld en ook weten wij vaak wat de klant wil. Het fijne aan online marketing is dat je vrijwel alles kunt doormeten. Hierdoor kun je een goed beeld krijgen van hoe de website of de appartementen zoeker wordt gebruikt en waar verbeteringen mogelijk zijn. Uiteraard doe je dit per apparaat (mobiel, tablet en desktop), hierbij is het essentieel dat je mobile first doorontwikkeld! De smartphone is namelijk het meest belangrijke device in de klantreis en als de nieuwe toepassing of doorontwikkeling op mobiel goed werkt, dan werkt deze toepassing op tablet en desktop vaak ook.

Het monitoren doet yoreM via Google Analytics en Visual Website Optimizer. Hiermee brengen wij o.a. in kaart:

Een mooi voorbeeld van hoe yoreM deze data gebruikt om onze producten te verbeteren is het kijken naar scrolldiepte en klikgedrag op de woningzoeker. Dit beantwoord vragen zoals; wordt de woningzoeker überhaupt gebruikt? Is het duidelijk hoe je kunt filteren? Bekijkt de klant ook de andere zijde van het appartementencomplex? Essentiële informatie om de klantbeleving te verbeteren! Door bijvoorbeeld buttons te accentueren wordt er vaker op geklikt en krijgen woonconsumenten een beter beeld van de verschillende appartementen in het nieuwbouwproject.

Ben je ook benieuwd hoe jouw website wordt gebruikt?

Of wil je weten hoe je Google Analytics het beste kunt configureren om er de juiste data uit te halen? Of wil je juist de verbeterpunten in kaart brengen om de klantbeleving en gebruiksvriendelijkheid te vergroten?

Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!