Op het juiste moment in contact met de juiste persoon.
Online adverterenOp het juiste moment in contact met de juiste persoon
Online adverteren is onmisbaar in het digitaliseren van de verkoop van nieuwbouwwoningen. Immers, via online advertentie campagnes komt je met de juiste doelgroepen en woningzoekers in contact. Hierbij is een goede strategie natuurlijk essentieel. yoreM heeft in de afgelopen vijf jaar meer dan 1.000 campagnes bedacht en uitgevoerd voor nieuwbouwprojecten. Van kleine studio’s tot exclusieve penthouses in de stad en van kavels tot vrijstaande woningen in dorpen. Hierdoor is yoreM de juiste partner voor ieder nieuwbouwproject.
Display Banner – De Heeren van Vroondaal
Door de online advertentie campagnes op de juiste manier te configureren ontstaat er enorm waardevolle data die gebruikt kan worden tijdens het verkooptraject. Dankzij jarenlange ervaring weet yoreM via welke platformen je een doelgroep het beste kunt benaderen. Met behulp van business intelligence delen wij de juiste informatie met onze opdrachtgevers. Gedetailleerde informatie over de mate van interesse van verschillende doelgroepen in het nieuwbouwproject, de woningtypen en woningen. Deze waardevolle data helpt verkoopmanagers om strategische keuzes te maken tijdens het verkoopproces.
Een online advertentie campagne is de uitgelezen mogelijkheid om op een juiste manier aan te sluiten op de klantreis van een woningzoeker. Wij zetten social media, zoals Instagram en Facebook, in om in contact te komen met de juiste doelgroepen op basis van persoonlijke kenmerken zoals leeftijd, gezinssamenstelling, opleidingsniveau en woonplaats. Dit maakt het mogelijk om specifieke doelgroepen, zoals starters of senioren, te benaderen die mogelijk nog niet op zoek zijn naar een koopwoning maar waarvoor het nieuwbouwproject wel heel interessant kan zijn.
Instagram Ad – UPtown Sloterdijk
De zoekmachine van Google gebruikt yoreM om advertenties te vertonen wanneer mensen zelf al op zoek zijn naar een woning. Zoekt iemand op “nieuwbouwwoning Utrecht”, dan vertonen wij een advertentie van een relevant nieuwbouwproject in Utrecht. Relevantie is hierbij het sleutelwoord. Deze woningzoekers zijn namelijk al verder in de klantreis en weten al beter naar wat voor soort woning ze op zoek zijn.
Bewegende beeldadvertenties worden vertoond op relevante websites of op basis van retargeting. Op deze manier kunnen we het nieuwbouwproject bijvoorbeeld onder de aandacht brengen op lokale nieuwswebsites. Dit sluit goed aan bij de branding van een nieuwbouwproject of bij het informeren van een doelgroep over een start verkoop moment.