Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn nodig om de functionaliteit van de website mogelijk te maken en worden automatisch ingeschakeld wanneer u de website bezoekt. Het gaat hier om cookies die helpen bij het uitzoeken van een woning, en die helpen bij beveiligingsproblemen en het voldoen aan de regelgeving.
Prestatiecookies
Deze cookies verzamelen informatie over hoe u de website gebruikt, bijvoorbeeld welke pagina's u het meest bezoekt of als u een foutmelding krijgt. De informatie die door deze cookies wordt verzameld, is geaggregeerd en daarom anoniem. We gebruiken deze informatie om de werking van de website te verbeteren.
Functionele cookies
Met deze cookies kan de website de keuzes die u maakt onthouden en geoptimaliseerde functies aanbieden. De informatie die deze cookies verzamelen, is geanonimiseerd en houdt uw browseractiviteit op andere websites niet bij.
Advertentiecookies
Met deze cookies kan de website de keuzes die u maakt onthouden en geoptimaliseerde functies aanbieden. De informatie die deze cookies verzamelen, is geanonimiseerd en houdt uw browseractiviteit op andere websites niet bij.
Social media
Facebook en Instagram zijn geschikte social media kanalen om in te zetten voor online advertentie campagnes. Facebook is het grootste sociale netwerk van Nederland met 10,3 miljoen gebruikers. Instagram is het afgelopen jaar gegroeid naar 6,6 miljoen gebruikers. Beide kanalen gebruiken wij om advertenties te tonen aan relevante doelgroepen.
De doelgroepen kunnen bereikt worden op basis van onderstaande criteria:
Op beide kanalen is het mogelijk om de advertenties op verschillende manieren te vertonen. Denk bijvoorbeeld aan een mobiele versus desktop variant, een story op Instagram of een video advertentie in Facebook watch.
De advertenties op Facebook en Instagram worden aangepast naar de juiste status van het project. Is het project nog in de conceptfase? Dan worden de advertenties ingericht met algemene informatie over het project in combinatie met de eerste schetsen of impressies die beschikbaar zijn. Hoe verder in het proces, hoe specifieker de advertenties worden ingericht.
Een strategie die wij vaak aanhouden is de drietrapsraket, waarbij in drie verschillende fasen toegewerkt wordt naar een succesvolle verkoop.