yoreM Digital in Real Estate

Contentmarketing

Voor een onvergetelijke digitale klantreis bij het kopen van een nieuwbouwwoning.

Contentmarketing

Contentmarketing

De klantreis van het kopen van een nieuwbouwwoning bestaat uit diverse contactmomenten. Een bericht op social media, een advertentie in de zoekmachine en een nieuwsbrief in je mailbox. Tijdens de klantreis zijn er veel mogelijke contactmomenten. Het begint bij het moment dat klanten zich gaan oriënteren op de woningmarkt en eindigt op het moment van aankoop van de nieuwbouwwoning. Om met een nieuwbouwproject zo goed mogelijk aan te sluiten op deze klantreis, is contentmarketing essentieel!

Met behulp van contentmarketing zorgen wij ervoor dat de verschillende social media pagina’s van het nieuwbouwproject, zoals Instagram en Facebook, altijd actief zijn. Hier delen we berichten over het project; van informatie over de locatie tot architectuur en van de woningen tot de planning. Naast afbeeldingen en verwijzingen naar de website maken we ook stories en animaties.

Contentmarketing-plang-yoreM-Digital-in-Real-Estate

Contentkalender

Het grote voordeel van een contentkalender is dat de social media pagina’s altijd actief zijn en dat woningzoekers dit ook ervaren. Wij zorgen voor de gewenste frequentie in de berichten en met de juiste informatie. Deze frequentie en de inhoud van de berichten stemmen wij voorafgaand af met de opdrachtgever door middel van een contentkalender. Hierdoor creëer je een hoge betrokkenheid via social media en kom je met de juiste woningzoekers in contact.

Contentpromotie

yoreM biedt ook de mogelijkheid om de berichten op Facebook en Instagram te promoten. Dit heeft als voordeel dat de berichten een veel groter bereik hebben en daardoor de juiste doelgroepen bereiken. Hierdoor kun je de unique selling points van het nieuwbouwproject beter onder de aandacht brengen in plaats van alleen de start verkoop te communiceren.

Nieuwsbrieven

Het e-mailadressenbestand van een nieuwbouwproject is de meest waardevolle bron voor de uiteindelijke kopers of huurders van de woningen. Des te belangrijker om deze woningzoekers betrokken te houden bij het project! E-mailmarketing is hiervoor de beste oplossing. yoreM maakt de nieuwsbrieven op in de huisstijl en verstuurt de nieuwsbrief naar het klantenbestand. Hierdoor krijg je een hoge betrokkenheid bij woningzoekers, met een succesvolle verkoop als gevolg.

Marketing automation

Ook bieden wij de mogelijkheid om e-mailmarketing te automatiseren. Met behulp van marketing automation worden er automatisch nieuwsbrieven verstuurd op basis van online interacties van woningzoekers.

Heeft de woningzoeker zijn account nog niet geactiveerd na 48 uur? Dan ontvangt hij standaard een reminder in zijn mailbox. Heeft de woningzoeker al wel zijn woningvoorkeuren als favoriet gemarkeerd, maar zijn online inschrijving nog niet afgerond, dan ontvangt hij standaard een reminder in zijn mailbox.

Door belangrijke momenten in de klantreis van het kopen van een nieuwbouwwoning te automatiseren, creëer je meer betrokkenheid en een beter verkoopresultaat.

De voordelen van contentmarketing

Altijd actieve social media kanalen

Hoge betrokkenheid bij woningzoekers

Groter bereik en betere vindbaarheid

Meer websitebezoekers met een betere kwaliteit

Contentmarketing sluit aan op de digitale klantreis

Altijd het juiste bericht op het juiste moment

Projecten

  • Amsterdam

    Oeverzone

    Online adverterenWebsiteContentmarketing
  • Hazerswoude Rijndijk

    Westvaartpark

    WebsiteOnline adverterenyoreCRM
  • Deventer

    Plan G

    WebsiteyoreCRMOnline adverteren
  • Utrecht

    Allure

    yoreCRMWebsiteOnline adverteren
  • Alphen aan den Rijn

    ZUYD

    WebsiteOnline adverterenyoreCRM
  • Amsterdam

    Mijn Noord

    WebsiteOnline adverterenContentmarketing
  • Den Haag

    Linck in de Binck

    Online adverterenContentmarketing

yoreCRM demo aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.