E-business voor nieuwbouwwoningen is in korte tijd volwassen geworden.
Online marketing, het gebruik van internet en alles wat daar bij komt kijken is in de woningbouw niet meer weg te denken. De inzet van (big) data, apps en social media biedt nieuwe mogelijkheden en draagt bij aan effectieve marketing.
Er zijn geen serieuze aanbieders van nieuwbouwwoningen meer die géén gebruik van maken van e-marketing. De ontwikkelingen gaan echter razendsnel. Het is zaak om bij te blijven. Natuurlijk mag dit thema op de Dag van de Projectontwikkeling dan ook niet ontbreken.
Dé experts op het terrein van online marketing en vastgoed praten ons in deze sessie bij over de laatste trends en ontwikkelingen, delen hun ervaringen en geven tips. De sessie werd gegeven door:
Juriaan Hoefnagel (Manager E-Business Synchroon) Mark Keuter (Manager E-business AM) en Erik van der Wal (Senior E-Business Manager BPD) o.l.v. Patrick Joosen (NEPROM/BPD).
Inhoud van de sessie: Klantreis als uitgangspunt
Juriaan Hoefnagel: Hoe kom je met je klanten in contact?
Mark Keuter: Hoe informeer je de klant die belangstelling heeft getoond?
Erik van der Wal: hoe faciliteer je de koper?
Wil jij ook een effectieve manier om met jouw klanten in contact komen? Heb jij behoefte aan de nieuwste mogelijkheden van online adverteren of ben je op zoek naar een website die naadloos aansluit op de behoefte van nu? Neem dan gerust contact met ons op en zorg ervoor dat jouw marketingeuro het beste rendeert!