B-to-B of B-to-C: of iemand nu zakelijk of privé online actief is, dat maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Waar het om gaat is dat we massaal online zijn en dat online vandaag de dag dus dé manier is om doelgroepen te bereiken. Maar hoe doe je dat als vastgoedpartij?
U leest dit artikel nu in een gedrukt vakblad. En dat waardeert de uitgever van Shopping Centre NEWS zeer. Maar tegelijkertijd bent u zeer actief online. U kijkt meerdere keren per dag op Facebook, plaatst en volgt tweets op Twitter, foto’s op Instagram en bezoekt websites voor informatie. Uw smartphone is uw kanaal met de wereld om u heen geworden. Informatie ligt onder bereik van een paar klikken. Hoe zorg je nu als bedrijf ervoor dat die informatie inderdaad bij de juiste lezer, de juiste doelgroep terecht komt? Hoe werk je met data en profielen, hoe communiceer je optimaal met degene met wie je wilt communiceren?
Shopping Centre NEWS sprak hierover met Juriaan Hoefnagel, manager e-business bij yoreM in Zoetermeer. Wat doet yoreM en waar komt het bedrijf vandaan? Het antwoord zal voor velen verrassend zijn: yoreM is bedacht door vastgoedbedrijf Synchroon.
Lees hier onder het volledige artikel uit Shopping Centre NEWS