yoreM Digital in Real Estate

De Deeltuin Verovert Online!

yoreM Blogt

#De Deeltuin#Facebook Ads#Google Ads#nieuwbouw#online adverteren#SYNCHROON
Home Blog De Deeltuin Verovert Online!

De Deeltuin Verovert Online!

De Deeltuin is een nieuwbouwproject aan de Sartreweg in de Utrechtse wijk Veemarkt. In totaal komen circa 50 eengezinswoningen in De Deeltuin die ontwikkeld worden in ‘mede-opdrachtgeverschap’. Dit betekent dat je straks zélf kiest hoe je woont! Van architectuurstijl tot het aantal woonlagen en van plattegrond tot aan uitbouwopties, je hebt het helemaal zelf in de hand. Hierdoor ontstaat een divers en interessant stedelijk straatbeeld, dat past bij de rest van de wijk. En de naam zegt het al; in De Deeltuin deel je elkaars eten, gereedschap, fiets, auto, binnentuin, kennis… en wat jij maar wil!

26 januari is de tweede WoonWorkshop waar de geïnteresseerden kennis kunnen maken met de mogelijkheden van De Deeltuin en hun woonwensen kunnen doorgeven. Om deze WoonWorkshop onder de aandacht te brengen bij de doelgroep hebben Synchroon en ERA Contour, yoreM gevraagd om een online campagne te verzorgen. Via social media en het zoeknetwerk zijn we op zoek gegaan naar geïnteresseerden en deze hebben we gevonden!

Uit gesprekken met Synchroon en ERA Contour bleek dat de doelgroep zich vooral richt op hoogopgeleiden. Zowel starters als tweeverdieners en mensen met of zonder kinderen zijn getarget. Ook is de campagne gericht op mensen die werkzaam zijn in het onderwijs, de gezondheidszorg en zakelijke en financiële dienstverlening. Verder heeft yoreM een zoekwoordenonderzoek verzorgd wat inzicht geeft in het zoekgedrag naar woningen van mensen in Utrecht en de regio daaromheen. Op basis van dit onderzoek heeft yoreM een online campagne gestart in het zoeknetwerk van Google.

Het doel van de online advertentiecampagne was om binnen vier weken 200 inschrijvingen voor de WoonWorkshop te verzorgen. Echter, binnen twee weken hadden we deze doelstelling ruimschoots overschreden met meer dan 300 inschrijvingen. 91 inschrijvingen kwamen via Facebook en 9 inschrijvingen via Google AdWords. De overige inschrijvingen kwamen via andere kanalen.

Met dit resultaat verwachten wij een succesvol verloop van deze WoonWorkshop met veel geïnteresseerden.

de-deeltuin-verovert-online

terug naar overige berichten Bezoek de website