Online vastgoedmarketing specialisten - Logo - yoreM Verovert Online

Instagram Ads

Een enorme doelgroep van jonger dan 40 jaar

9 op de 10 Nederlanders maken gebruik van social media. Een steeds groter gedeelte van de Nederlanders maakt gebruikt van Instagram. In de afgelopen jaren is het gebruik explosief gestegen en inmiddels hebben 4,1 miljoen Nederlanders een profiel, waardoor het een interessant platform is geworden voor bedrijven, concepten en nieuwbouwprojecten. Opvallend aan Instagram is de relatief jonge doelgroep. Het overgrote gedeelte van de gebruikers is namelijk jonger dan 40 jaar waardoor het voornamelijk een geschikt platform is voor specifieke projecten en woningen. Aangezien Instagram onder Facebook valt is het mogelijk om van dezelfde geavanceerde advertentiemodule gebruik te maken voor het targeten van personen op basis van persoons- en leefstijlkenmerken.

Door de hoge penetratiegraad en doordat het platform nog steeds groeiende is, kun je op Instagram doelgroepen van voldoende formaat selecteren op basis van woonplaats, leeftijd, gezinssamenstelling, opleidingsniveau, interesses, etc. Waarbij voornamelijk een combinatie van persoons- en leefstijlkenmerken de perfecte doelgroepen oplevert. Het gebruik van pixels voor bijvoorbeeld retargeting of lookalike maakt deze doelgroepen des te relevanter.

Instagram biedt ook de mogelijkheid om gebruik te maken van Instagram stories. Dit tijdelijke verhalen tijdlijn biedt de mogelijkheid om jouw bedrijf, concept of nieuwbouwproject nog beter onder de aandacht te brengen. Zowel via content als via de advertentie module. Dit zorgt ervoor dat Instagram het perfecte sociale netwerk is om met de jongere doelgroep in contact te komen!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

[YOREGRAVITYFORMS]id:1;message:bedankt voor je aanmelding!;[/YOREGRAVITYFORMS]

Zoekvenster sluiten