Online adverteren

Online adverteren is een specialisme dat continu aan verandering onderhevig is. Door die continue veranderingen is het essentieel om de mogelijkheden te blijven testen en de resultaten te meten. Naast de nieuwe mogelijkheden, meten wij ook clickratio’s en conversies. Klikken mensen eerder op een sfeerbeeld, interieur of exterieur? Op welke advertentieteksten klikt men eerder en op welke zoekwoorden wordt meer gezocht? Welke advertenties werken goed op mobiel en welke beter op een desktop? Maar ook het monitoren en bijsturen om aan te sluiten op de fase van een project, de reacties van de klant en de concurrentie van andere online adverteerders op dat moment. Allemaal factoren om rekening mee te houden en daarmee het beste te halen uit de online campagne.

yoreM adverteert online via social media en via het zoek- en displaynetwerk van Google. Social media lenen zich er bij uitstek voor om te adverteren op persoons- en leefstijlkenmerken. Het zoeknetwerk van Google vertoont advertenties op basis van de zoekopdracht die je intikt in de zoekmachine. Via het displaynetwerk kun je 90% van de internetgebruikers bereiken. Dit doet yoreM via beeld- en videoadvertenties op basis van zoekwoorden, onderwerpen en surfgedrag.

  • Persoonskenmerken
  • Leefstijlkenmerken
  • Devices
  • Social media
  • Zoeknetwerk
  • Displaynetwerk