theme logo

Data en Onderzoek

Data om je klant beter te leren kennen

Klanten beter leren kennen, hoe doe je dat? Van een projectontwikkelaar die wil weten of haar klanten momenteel een koopwoning bezitten, een woning huren of thuiswonend zijn, wat het gezamenlijk bruto jaarinkomen is en of de voorkeur uit¬gaat naar een 2- of 3-kamerappartement, tot een belegger die wil weten waarom de verhuur van appartementen in het duurdere segment moeizaam verloopt.

Via online klantonderzoeken kom je meer te weten over klanten en hun productinteresses. Van haalbaarheidsonderzoeken tot woonwensenonderzoeken. Voor deze onderzoeken gebruikt yoreM een online enquête tool. Via deze tool kan yoreM iedere gewenste vraag aan jouw klanten stellen. Uiteraard verzorgt yoreM een overzichtelijke rapportage met alle resultaten.

Data voor strategische keuzes

Mensen laten online continu sporen achter. Enerzijds geven deze sporen inzicht in wat voor persoon je bent; wat is bijvoorbeeld de leeftijd of de woonplaats van onze doelgroep. Maar ik welke interesses hebben mensen op basis van hun surfgedrag. Anderzijds geeft deze online data goed weer wie er interesse heeft in een woning, welke woningtypen in trek zijn en of er voldoende interesse is om een project uit te verkopen.

Deze data vertalen wij door middel van overzichtelijke rapportages naar inzichten. Inzichten die als input dienen voor strategische keuzes; van prijsniveau tot klantinformatie. Essentieel om een zo goed mogelijk rendement te halen ui het nieuwbouwproject en de marketingactiviteiten

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

[YOREGRAVITYFORMS]id:1;message:bedankt voor je aanmelding!;[/YOREGRAVITYFORMS]

Close search