Business to business adverteren - Online Adverteren - yoreM Digital in Real Estate

B2B adverteren

Business to business adverteren - Google Search AD - Online Adverteren - yoreM Digital in Real Estate
yoreM Digital Real Estate

Business-to-business adverteren binnen de vastgoedmarkt

Wil jij een bedrijf, concept of project beter onder de aandacht brengen bij de juiste business-to-business doelgroep?

Of wil je meer sollicitanten werven voor een vacature? Dan is business-to-business adverteren de oplossing! Wij bereiken zakelijke doelgroepen via LinkedIn, Bing en Google. Met gerichte beeld- en/of tekstadvertenties brengen we de zakelijke doelgroep in contact met jouw bedrijf.

Vragen?

Neem contact op met Arno Boerefijn
arno@yorem.nl
06 12 44 94 19

Zakelijke banners via Google Display Netwerk

Via het Google Display Netwerk kun je adverteren op diverse nieuws- en blogwebsites zoals fd.nl, ad.nl en nu.nl en bereik je 90% van de internetgebruikers. Hierdoor is het erg geschikt om een bedrijf of dienst te promoten onder een grotere groep relevante mensen. Targeting van een relevante doelgroep wordt gedaan op basis van:

  • Demografische gegevens zoals regio en leeftijd
  • Interesse categorieën zoals commercieel vastgoed
  • Specifieke websites zoals fd.nl, ad.nl of nu.nl
  • Retargeting om websitebezoekers opnieuw te benaderen

De bewegende banners maken wij op via een geavanceerde tool met veel mogelijkheden. Zo worden de banners opgemaakt in diverse formaten zodat ze op iedere nieuwswebsite en op ieder apparaat vertoond kunnen worden. Daarnaast worden de banners opgemaakt in de huisstijl en bevatten ze bewegende/wisselende beelden en teksten om de USP’s duidelijk te communiceren.

Business to business adverteren - Domus - Online Adverteren - yoreM Digital in Real Estate
Display Banners voor DOMŪS
Business to business adverteren

Adverteren op LinkedIn

9 op de 10 Nederlanders maken gebruik van social media. Een groot gedeelte van deze Nederlanders maakt gebruik van LinkedIn. In totaal zijn er 5 miljoen gebruikers waarvan ruim 1.2 miljoen dagelijks actief. Kenmerkend voor LinkedIn is het zakelijke karakter, hierdoor is het uitermate geschikt voor business-to-business promotie. Hierbij selecteren wij de juiste personen op basis van kenmerken zoals:

  • In welke sector ben je werkzaam?
  • Bij welk bedrijf ben je werkzaam?
  • Wat is je senioriteitsniveau?
  • Wat is je opleidingsniveau?
  • Waar heb je gestudeerd?
  • In welke regio ben je werkzaam?

Op basis van bovenstaande persoonskenmerken en soortgelijke vragen target yoreM de juiste doelgroep waaraan advertenties worden vertoond. Doordat dagelijks meer dan 1,2 miljoen Nederlanders gebruik maken van LinkedIn biedt het sociale netwerk voldoende ruimte om de advertenties te vertonen.

Digitale vastgoedmarketing - Online Adverteren - yoreM Digital in Real Estate

Mogelijkheden voor LinkedIn advertenties

Zakelijke doelgroepen kun je voor verschillende redenen willen bereiken. Bijvoorbeeld voor het promoten van een bepaald product of dienst, een actueel thema of een belangrijk nieuwsitem. Adverteren op LinkedIn is ook geschikt om successen, mijlpalen en updates van je bedrijf goed onder de aandacht te brengen bij een bredere doelgroep.

Business to business adverteren - Logo Bing - Online Adverteren - yoreM Digital in Real Estate

De zoekmachine van Bing

Windows laptops zijn standaard uitgerust met een Mircosoft Edge browser, deze browser maakt standaard gebruik van de Bing zoekmachine. Hierdoor wordt de zoekmachine van Bing in grote mate gebruikt door zakelijke gebruikers en daardoor is het de perfecte plek om te adverteren voor zakelijke doeleinden.

Op basis van specifieke zoekopdrachten kunnen advertenties worden vertoond bovenin de zoekmachine van Bing. Hierbij is het relevant om bijvoorbeeld te adverteren op de bedrijfsnaam of de naam van een bepaalde product of dienst. Ook kan het interessant zijn om te adverteren op zoektermen waar je normaal niet op gevonden wordt omdat er veel concurrerende websites zijn.

Business to business adverteren - Logo Google - Online Adverteren - yoreM Digital in Real Estate

De zoekmachine van Google

Meer dan 90% van alle Nederlanders gebruiken Google als zoekmachine. Het is daarom erg belangrijk om ook in deze zoekmachine bovenin de resultaten te staan bij relevante zoektermen. Ook in de zoekmachine van Google kunnen advertenties vertoond worden boven de zoekresultaten voor de gewenste zichtbaarheid van jouw bedrijf.

Vacatures

Er is krapte op de arbeidsmarkt en veel bedrijven hebben moeite om de geschikte kandidaat te vinden voor een vacature. Hierbij biedt online adverteren uitkomst. Via LinkedIn, het zoeknetwerk van Bing en Google en via banners maken wij de vacature bekend bij de gewenste doelgroep. Hierbij worden advertenties vertoond aan een doelgroep met kernmerken die voldoen aan de omschrijving van een geschikte kandidaat.

Voorbeeld. Als projectontwikkelaar in Zuid-Holland ben je op zoek naar een nieuwe verkoopmanager met ervaring en geschikte opleiding. Je merkt dat het lastig is om een geschikte kandidaat te vinden uit eigen netwerk of via een recruiter. Via een LinkedIn advertentie kan yoreM een boost geven aan de bekendheid van de vacature en een toename aan sollicitanten. De advertentie vertonen we aan een doelgroep met onder andere de kenmerken:

  • 3 tot 5 jaar ervaring als verkoper
  • Momenteel werkzaam in de regio Zuid-Holland of specifieke plaats in Zuid-Holland
  • Werkzaam binnen de vastgoedbranche
  • Een afgeronde HBO of WO opleiding binnen vastgoed of bedrijfskunde
Business to business adverteren - Vacature - Online Adverteren - yoreM Digital in Real Estate
Vacature advertenties LinkedIn
Arno Boerefijn - Contact opnemen - Team - yoreM Digital in Real Estate
Contact opnemen

Vragen of meer informatie?

Snel zichtbaar zijn bij de juiste doelgroep? Business to Business adverteren is onmisbaar bij de promotie voor jouw bedrijf. Wil je meer weten over onze aanpak via Google, Bing of LinkedIn?

Neem gerust contact met mij op. Ik leg het je graag uit.

Arno Boerefijn

arno@yorem.nl
06 12 44 94 19